loading...

مقالات ترک اعتیاد

بازدید : 12
يکشنبه 27 اسفند 1402 زمان : 11:58

۳. شکاف اعتیاد توسط‌ی دارو
داروها رخنه‌ اعتیاد را تسهیل می‌نمایند. بخش اعظمی از اشخاصی که تمایل به شکاف مشاوره ترک اعتیاد در مشهد می گیرند، روی تصمیم خویش نمی‌مانند زیرا نمی‌توانند با علائم رخنه‌ مواد کنار بیایند. داروهای خاصی میباشند که‌این حالات را تخفیف می دهند و رخنه‌ را برای شخص سهل‌خیس می‌نمایند. داروهایی که برای سوراخ اعتیاد به کار گیری می شوند ممکن میباشد برای بیماران سرپایی و یا این که بیماران بستری گردیده در مرکز ها رخنه‌ اعتیاد تجویز شوند. دوز مطلوب هر مریض با مریض دیگر مختلف میباشد تا شایسته ترین اثربخشی در رخنه‌ مواد نتیجه ها خواهد شد. داروهای مختلفی در نرم‌افزار‌ی درمانی شکاف مواد مخدر استعمال میشوند و هر یک تاثیر خاصی دارا‌هستند. این داروها عبارت‌اند از:

بنزودیازپین
این دارو معیار اضطراب و استرس شخص را کاهش میدهد. اضطراب از عوارض معمول سوراخ مواد اعتیادآوری زیرا کوکائین و افیون‌هایی زیرا هروئین و تریاک میباشد. این دارو تاثیر آهسته نصیب دارااست. پزشکان در تجویز این دارو احتیاط متعددی به خرج میدهند، چون خویش آن اعتیادآور میباشد.

داروهای ضد افسردگی
فارغ از مصرف مواد اعتیارآور، شخص معتاد حس غمگینی و افسردگی می‌نماید. چون سطح هورمون‌های شور آور در وی سوای مصرف مواد تحت میباشد. از آن‌جایی که برای بازه زمانبر برای شعف شخص به مواد متعلق بوده، پاره ای ارتفاع می کشد تا مغز شغل طبیعی و معمولی خویش را بازیابد. داروهای ضدافسردگی زیرا سرترالین و فلوکستین، می توانند جایگزین خیر و خوبی برای مواد باشند. تاهنگامیکه مغز کار معمولی خویش را برای خنده رو بودن به دست آورد، این قرص‌ها می توانند به وی یاری متعددی بکنند.

قرص B۲
قرص b۲ (بوپرنورفین) که با اسم تجاری نالوکسان شناخته میشود، از آلکالویئد‌های گیاه خشخاش بدست می آید. هرچند این قرص برای شکاف اعتیاد به کارگیری می شود، البته خویش جزء مواد مخدر نصفه صنعتی تیم بندی میشود. از قرص b۲ برای رخنه‌ اعتیاد تحت عنوان جایگزین ترامادول و متادون به کار گیری می گردد. استعمال دیگر از این دارو برای رفع دردهای خراب و مزمن میباشد. قرص ب۲ عمدتاً بصورت قرص زیرزبانی یا این که تزریق تجویز میگردد.

متادون
متادون در مجموعه شبه داروی مخدر صنعتی و آزمایشگاهی قراردارد. این دارو عمدتاً برای معالجه اعتیاد به مواد مخدر شبه افیونی مثل هروئین، مورفین و کدئین به‌فعالیت می‌رود. در فرآیند رخنه‌ از قرص و شربت متادون برای مهار بیماری و پرهیز از عوارض رخنه‌ استعمال می شود.

قرص کلونیدین
ملازمت و همراهی اسم قرص کلونیدین و شکاف اعتیاد به گوش بسیار از ما رسیده‌ میباشد. این دارو انقباضات عضلانی، دردها و گرفتگی‌ها، عرق کردن و اضطراب را کاهش میدهد. کلونیدین همینطور از تشنج و لرزش هم خودداری می‌نماید.

۴. طرز ۱۲ گام برای سوراخ اعتیاد
این نحوه سوراخ اعتیاد را می‌اقتدار برای سوراخ الکل و مواد مخدر به عمل پیروزی. این طرز یک طرز گروهی رخنه‌ اعتیاد میباشد که به مریض یاری می‌نماید نسبت به زخم‌ها و پیامدهای اعتیاد آشنایی پیدا نماید. پیامدهای اعتیاد می تواند دربرگیرنده پیامدهای اجتماعی، عاطفی، خل وچل و جسمی باشد. طریق ۱۲ گام سوراخ مواد با تایید شروع میگردد و آن گاه دفعه تسلیم شدن به یک توان فراتر میباشد. سپس وهله به شرکت کردن پیوسته در ملاقات‌های گروهی میباشد. در‌این دسته‌ها اشخاص دور هم گردآوری می گردند و همدیگر را تامین می‌نمایند.

انجمن معتادان گمنام جمهوری اسلامی ایران چیست؟

انجمن معتادان گمنام یا این که NA یک بنیان خودجوش و مردمی میباشد. این انجمن به وسیله عده ای که مشغول اعتیاد بوده‌اند و از آن نجات پیدا کره‌اند، مبنا گذاری شد‌ه‌است. مقصود از تولید این انجمن پشتیبانی از دیگر معتادان برای رهایی از چنگال اعتیاد میباشد. عضویت در جلسات ‌NA این انجمن مجانی میباشد و هر هر که بخواهد از شر اعتیاد نجات پیدا نماید، میتواند در‌این گرد‌همایی‌ها کمپانی نماید.

۵. شکاف اعتیاد با شوک درمانی (ECT)
در معالجه اعتیاد با شوک، از شوک الکتریکی با ولتاژهای متغیر بر روی مغز استعمال میگردد. شوک الکتریکی برای معالجه بخش اعظمی از اختلالات خل وچل که معمولاً در آن‌ها اذهان قتل نفس هم وجود داراست، استعمال می گردد. بعضا از این اختلالات عبارت‌اند از دوقطبی، افسردگی شدید و اسکیزوفرنی. برخی از این اختلالات سبب ساز اعتیاد میشوند و معالجه این‌ها یکی‌از قدم‌های اساسی در شکاف اعتیاد میباشد. شکاف مواد با شوک الکتریکی از شیوه‌های تازه شکاف اعتیاد میباشد.

۶. نحوه‌های سنتی شکاف اعتیاد – طب سنتی
داروهای گیاهی مطلوب برای سوراخ اعتیاد بسیارند، البته سعی و اثربخشی آنان به صورت ظریف معین نشده میباشد. البته برخی از این داروها سبب ساز کاهش عوارض سوراخ اعتیاد میشوند. در پی به بعضا از آن ها اشاره میکنیم.

همانگونه که می دانید، رخنه‌ اعتیاد با اضطراب و استرس یاروهمدم میباشد. برای تخفیف این اضطراب ناشی از رخنه‌ مواد مخدر، می‌قدرت از اسطخودوس و گل‌گاوزبان به کار گرفت.
چنانچه شخص مبتلا اسهال و دل‌پیچه خواهد شد می‌اقتدار به وی ریشه‌ی مارشمالو بخشید.
اگر که شخص مبتلا تهوع و استفراغ گردد، نعناع و زنجبیل می توانند بسیار اثربخش باشند.
بعضی از طریق‌های گیاهی برای رخنه‌ سیگار کاربرد دارااست.

چه غذاهایی برای سوراخ اعتیاد مطلوب میباشد؟
این که در طی شکاف اعتیاد چه غذاهایی بایستی بخوریم، می تواند تأثیر بسزایی در پروسه سوراخ و برهه زمانی فرصت سم‌زدایی داشته باشد. تغذیه‌ی مطلوب می تواند علائم و عوارض شکاف اعتیاد را کم کند. بیشتر اشخاص حین سوراخ اعتیاد به به کارگیری از تکمیل کننده‌ها و ویتامین‌ها اعتنا می‌نمایند. ولی توجه داشته باشید که صرفا به کارگیری از ویتامین‌ها اساسی وجود ندارد، بلکه مصرف فیبر و صیفی جات هم درین مسیر نقش پررنگی دارااست. آنتی اکسیدانت‌های جانور در میوه و صیفیجات انتخاب کننده و اثرگذارند.

از بین ویتامین‌ها، ویتامین‌های دسته B امداد کننده و اصلی‌اند. همینطور مواد معدنی همانند منیزیم و سلنیوم هم در حین شکاف اعتیاد موردنیاز و ضروری می‌باشند. برای اینکه شخص مبتلا زخم نشود، عالی میباشد مصرف پروتئین وی در طی رخنه‌ مواد منظم و کافی باشد. براین اساس مصرف کافی گوشت ضروری میباشد.


عزم توانمند بیشترین تأثیر را در رخنه‌ اعتیاد دارااست.

سوراخ گونه های مواد مخدر
هرمورد از موادی که درپی معرفی می کنیم، شیوه مطلوب خویش را برای رخنه‌ دارا هستند. بعضی از آن ها طرز سوراخ شبیه و برخی دیگر طریق‌های رخنه‌ متفاوتی دارا هستند.

۱. شکاف شیشه
شیشه یک کدام از دوست داستنی‌ترین و خطرناک‌ترین مواد مخدر جان دار در بازار میباشد و در بین جوان ها از آوازه بالایی شامل است. شیشه معمولاً با یک توشه مصرف سبب ساز اعتیاد می‌گردد و سرخوشی ناشی از آن دیگر تکرار نخواهد شد. شیشه تعلق بسیار بالایی ساخت می‌نماید و رخنه‌ آن بسیار سخت میباشد. کارداران انتخاب کننده در سوراخ شیشه دربرگیرنده دوران فرصت مصرف، سن مصرف، معیار مصرف و بقیه موردها میباشد. این ماده را می‌قدرت بلعید، استنشاق کرد، دود کرد و تزریق نمود. یک کدام از حادترین عوارض شیشه این میباشد که سبب ساز ساخت‌و‌ساز وضعیت پارانوئیدی میگردد. همینطور توهم‌های شدید برای وی رقم می‌‌زند. از طریق‌هایی که برای شکاف شیشه استعمال میشود، سم‌زدایی میباشد. قابل ذکر میباشد که شیشه از مشقت بار‌ترین مواد برای شکاف می باشد و مستلزم دسته کارشناس برای شکاف میباشد.

۲. رخنه‌ هرویین
هروئین از مشتقات مورفین میباشد که به مراتب توانمند‌خیس می باشد و تعلق بیشتری در شخص ساخت می‌نماید. هروئین معمولا سوراخ بسیار رنج دارااست و در بیشتر کمپ‌های سوراخ اعتیاد از طریق متادون برای سوراخ هروئین به کار گیری می‌گردد. البته متادون خویش سبب ساز اعتیاد میگردد. طرز بهتری که برای رخنه‌ مورفین و هروئین به کار گیری میگردد، سم‌زدایی میباشد.

۳. رخنه‌ کراک و کوکائین
کراک از مواد پاداش میباشد و سبب فراتر رفتن کار مغز می‌گردد. این ماده مستقیماً بر دستگاه عصبی مرکزی تاثیر می گذارد و این یعنی فاجعه. این ماده مخدر بسیار مخرب میباشد و اثرات جبران‌ناپذیری بر روی مغز میگذارد. برای شکاف این ماده خلال معالجه رفتاری شناختی، سم‌زدایی آرام هم بایستی شکل گیرد.

مصرف کوکائین با تولید شم سرخوشی (ارتقاء خوی شدید) منجر می‌گردد مغز مقادیر بیشتری از مواد شیمیایی آزاد نماید. ولی، اثرات کوکائین بر بقیه بخش‌های تن می تواند بسیار بدون شوخی یا این که حتی مرگ آور باشد.

۴. رخنه‌ ماری جوانا
ماریجوانا تعلق جسمی بسیار نادر البته تعلق دیوانه بالایی داراست و به همین خیال هم سوراخ آن معمولی وجود ندارد. ماری جوانا به آسانی بر خاطر‌ی بلندمدت و کوتاه‌برهه زمانی شخص تاثیر میگذارد و این برای جوان ها و نوجوان ها تاثیر بسیار مخربی میباشد. برای رخنه‌ ماری جوانا یا این که گل دارویی نیست و در واقع برای رخنه‌ گل، شخص بیشتر به مشورت کردن روانپزشکی و امداد روانشناختی دارااست. همینطور معالجه رفتاری شناختی میتواند بسیار امداد کننده و پشتیبانی گر باشد.

۵. رخنه‌ حشیش
حشیش یا این که کانابیس از سایر مواد جایزه اعتیادآور میباشد. از مهم ترین گام‌هایی که شخص برای سوراخ حشیش بایستی بردارد، داشتن شایستگی خیالی میباشد. در صورتی مصرف‌کننده حقیقتاً بخواهد حشیش را شکاف نماید و عزم‌ی توانمند برای این عمل داشته باشید، پزشک معالج روانپزشک میتواند به وی امداد متعددی نماید. سوراخ این ماده به مشقت مواد دیگر وجود ندارد و فقط مستلزم یک عزم‌ی قدرتمند و همینطور پایداری در منزه ماندن میباشد.

۶. شکاف متادون
متادون دارویی میباشد که برای رخنه‌ مواد مخدری همانند هروئین، مورفین و تریاک به کار گیری می‌گردد. متأسفانه بعضا تصور می‌نمایند که متادون اعتیادآور وجود ندارد، البته این‌سیرتکامل میباشد و متادون میتواند مانند مواد مخدر دیکر برای شخص اعتیاد ساخت‌و‌ساز نماید. خوب میباشد سوراخ اعتیاد به متادون با سم زدایی و معالجه شناختی رفتاری صورت پذیرد. چون علائم دیوانه نیاز به متادون پس از شکاف با شخص باقی می ماند.

۷. سوراخ ترامادول
ترامادول یک مسکن ضد درد میباشد. ضمن تاثیر التیام دردی که داراست، نوعی نشاط و سرخوشی هم در مصرف کننده ساخت و ساز می‌نماید که سبب ساز مصرف بیشتراز اندازه و گاهی اعتیاد به آن می گردد. ترامادول را می‌قدرت در برهه زمانی مجال یه خرده شکاف کرد. برای رخنه‌ این دارو در بالا می بایست دلایل کشش به‌این مخدر را در شخص پیدا کرد و سعی بر برطرف کردن آن داشت. برای سوراخ این دارو قطعا بایستی جاری درمانی شکل گیرد.

۸. شکاف تریاک و شیره تریاک
تریاک و شیره یکی رایج‌ترین مواد مخدر در کشور‌ایران میباشد. تریاک از گیاه خشخاش گرفته می‌گردد. شیره تریاک هم از ادغام سوخته تریاک و تریاک و جوشاندن و صاف کردن آن به‌دست می آید. یک کدام از رایج‌ترین نحوه‌ها برای رخنه‌ تریاک و رخنه‌ شیرده تریاک شیوه سم زدایی میباشد. سم زدایی تریاک نسبتاً ۱۴ روز ارتفاع می کشد. پس از سم زدایی مشورت کردن با روانپزشک، احتمال شکاف توفیق آمیز را بیشتر می‌نماید. همینطور از طریق‌های رخنه‌ تدریجی، رخنه‌ با یاری دارو و طرز‌های سنتی هم برای شکاف این ماده مخدر به کار گیری می گردد.

بخش اعظمی از اشخاص در نحوه سوراخ اعتیاد در خانه برای سوراخ تریاک و شیره به کار گیری می‌نمایند. عالی میباشد بدانید که مراحل شکاف مواد می بایست تحت حیث پزشکان و روانپزشکان کارشناس صورت پذیرد و سوراخ اعتیاد در خانه قادر است خطرناک باشد و حتی گاهی سبب به مرگ شخص گردد.


داشتن تامین دیوانه یکی مهمترین عامل ها در سوراخ اعتیاد پیروز میباشد.
راهنمای شکاف اعتیاد مواد مخدر
اعتیاد به گونه های مواد مخدر سنتی یا این که صنعتی و نصفه صنعتی میتواند اثرات مخربی روی سالم شخصی، معاش فردی و کاری و علم آموزی شخص داشته باشد. ولی اعتیاد فقط بر شخص معتاد تأثیر نمی‌گذارد و در واقع بلای جان خانواده و جامعه هم است. یعنی اعتیاد چیزی فردی وجود ندارد. اعتیاد یک شخص مستقیماً روی معاش همسر و فرزندان و خانواده مرتبه یک شخص تأثیر میگذارد. یکی عوارض اعتیاد جدایی میباشد و این به معنای از هم پاشیدن نهاد خانواده میباشد.

خواسته اینکه شکاف اعتیاد خیر فقط معاش شما‌را خوب می‌نماید، بلکه جامعه تندرست‌تری هم تولید می‌نماید. یکی قدم‌های اساسی در شکاف اعتیاد پیروز گزینش نحوه صحیح برای رخنه‌ اعتیاد میباشد. امروزه کلینیک‌های شکاف متعددی وجود دارااست که از طریق‌های مختلفی برای رخنه‌ استعمال می‌نمایند. گروه پزشکی و روانپزشک تأثیر متعددی در ترازو توفیق سوراخ داراست. از این رو در تعیین روانپزشک برای شکاف اعتیاد اعتنا متعددی داشته باشید.

در‌این قابلیت را برای شما مهیا کرده‌ایم که به راحتی بتوانید شایسته ترین پزشکان و روانپزشکان با تخصص رخنه‌ اعتیاد را پیدا نمائید. همینطور این قابلیت و امکان برای شما آماده گردیده‌است که با کمترین دردسر به طور اینترنتی دفعه بگیرید. حتی‌در پروسه رخنه‌ و پس از شکاف هم میتوانید با به کارگیری از سرویس ها مشورت کردن آنلاین و مشورت تلفنی هم به راحتی به پزشکتان دسترسی داشته باشید.

۳. شکاف اعتیاد توسط‌ی دارو
داروها رخنه‌ اعتیاد را تسهیل می‌نمایند. بخش اعظمی از اشخاصی که تمایل به شکاف مشاوره ترک اعتیاد در مشهد می گیرند، روی تصمیم خویش نمی‌مانند زیرا نمی‌توانند با علائم رخنه‌ مواد کنار بیایند. داروهای خاصی میباشند که‌این حالات را تخفیف می دهند و رخنه‌ را برای شخص سهل‌خیس می‌نمایند. داروهایی که برای سوراخ اعتیاد به کار گیری می شوند ممکن میباشد برای بیماران سرپایی و یا این که بیماران بستری گردیده در مرکز ها رخنه‌ اعتیاد تجویز شوند. دوز مطلوب هر مریض با مریض دیگر مختلف میباشد تا شایسته ترین اثربخشی در رخنه‌ مواد نتیجه ها خواهد شد. داروهای مختلفی در نرم‌افزار‌ی درمانی شکاف مواد مخدر استعمال میشوند و هر یک تاثیر خاصی دارا‌هستند. این داروها عبارت‌اند از:

بنزودیازپین
این دارو معیار اضطراب و استرس شخص را کاهش میدهد. اضطراب از عوارض معمول سوراخ مواد اعتیادآوری زیرا کوکائین و افیون‌هایی زیرا هروئین و تریاک میباشد. این دارو تاثیر آهسته نصیب دارااست. پزشکان در تجویز این دارو احتیاط متعددی به خرج میدهند، چون خویش آن اعتیادآور میباشد.

داروهای ضد افسردگی
فارغ از مصرف مواد اعتیارآور، شخص معتاد حس غمگینی و افسردگی می‌نماید. چون سطح هورمون‌های شور آور در وی سوای مصرف مواد تحت میباشد. از آن‌جایی که برای بازه زمانبر برای شعف شخص به مواد متعلق بوده، پاره ای ارتفاع می کشد تا مغز شغل طبیعی و معمولی خویش را بازیابد. داروهای ضدافسردگی زیرا سرترالین و فلوکستین، می توانند جایگزین خیر و خوبی برای مواد باشند. تاهنگامیکه مغز کار معمولی خویش را برای خنده رو بودن به دست آورد، این قرص‌ها می توانند به وی یاری متعددی بکنند.

قرص B۲
قرص b۲ (بوپرنورفین) که با اسم تجاری نالوکسان شناخته میشود، از آلکالویئد‌های گیاه خشخاش بدست می آید. هرچند این قرص برای شکاف اعتیاد به کارگیری می شود، البته خویش جزء مواد مخدر نصفه صنعتی تیم بندی میشود. از قرص b۲ برای رخنه‌ اعتیاد تحت عنوان جایگزین ترامادول و متادون به کار گیری می گردد. استعمال دیگر از این دارو برای رفع دردهای خراب و مزمن میباشد. قرص ب۲ عمدتاً بصورت قرص زیرزبانی یا این که تزریق تجویز میگردد.

متادون
متادون در مجموعه شبه داروی مخدر صنعتی و آزمایشگاهی قراردارد. این دارو عمدتاً برای معالجه اعتیاد به مواد مخدر شبه افیونی مثل هروئین، مورفین و کدئین به‌فعالیت می‌رود. در فرآیند رخنه‌ از قرص و شربت متادون برای مهار بیماری و پرهیز از عوارض رخنه‌ استعمال می شود.

قرص کلونیدین
ملازمت و همراهی اسم قرص کلونیدین و شکاف اعتیاد به گوش بسیار از ما رسیده‌ میباشد. این دارو انقباضات عضلانی، دردها و گرفتگی‌ها، عرق کردن و اضطراب را کاهش میدهد. کلونیدین همینطور از تشنج و لرزش هم خودداری می‌نماید.

۴. طرز ۱۲ گام برای سوراخ اعتیاد
این نحوه سوراخ اعتیاد را می‌اقتدار برای سوراخ الکل و مواد مخدر به عمل پیروزی. این طرز یک طرز گروهی رخنه‌ اعتیاد میباشد که به مریض یاری می‌نماید نسبت به زخم‌ها و پیامدهای اعتیاد آشنایی پیدا نماید. پیامدهای اعتیاد می تواند دربرگیرنده پیامدهای اجتماعی، عاطفی، خل وچل و جسمی باشد. طریق ۱۲ گام سوراخ مواد با تایید شروع میگردد و آن گاه دفعه تسلیم شدن به یک توان فراتر میباشد. سپس وهله به شرکت کردن پیوسته در ملاقات‌های گروهی میباشد. در‌این دسته‌ها اشخاص دور هم گردآوری می گردند و همدیگر را تامین می‌نمایند.

انجمن معتادان گمنام جمهوری اسلامی ایران چیست؟

انجمن معتادان گمنام یا این که NA یک بنیان خودجوش و مردمی میباشد. این انجمن به وسیله عده ای که مشغول اعتیاد بوده‌اند و از آن نجات پیدا کره‌اند، مبنا گذاری شد‌ه‌است. مقصود از تولید این انجمن پشتیبانی از دیگر معتادان برای رهایی از چنگال اعتیاد میباشد. عضویت در جلسات ‌NA این انجمن مجانی میباشد و هر هر که بخواهد از شر اعتیاد نجات پیدا نماید، میتواند در‌این گرد‌همایی‌ها کمپانی نماید.

۵. شکاف اعتیاد با شوک درمانی (ECT)
در معالجه اعتیاد با شوک، از شوک الکتریکی با ولتاژهای متغیر بر روی مغز استعمال میگردد. شوک الکتریکی برای معالجه بخش اعظمی از اختلالات خل وچل که معمولاً در آن‌ها اذهان قتل نفس هم وجود داراست، استعمال می گردد. بعضا از این اختلالات عبارت‌اند از دوقطبی، افسردگی شدید و اسکیزوفرنی. برخی از این اختلالات سبب ساز اعتیاد میشوند و معالجه این‌ها یکی‌از قدم‌های اساسی در شکاف اعتیاد میباشد. شکاف مواد با شوک الکتریکی از شیوه‌های تازه شکاف اعتیاد میباشد.

۶. نحوه‌های سنتی شکاف اعتیاد – طب سنتی
داروهای گیاهی مطلوب برای سوراخ اعتیاد بسیارند، البته سعی و اثربخشی آنان به صورت ظریف معین نشده میباشد. البته برخی از این داروها سبب ساز کاهش عوارض سوراخ اعتیاد میشوند. در پی به بعضا از آن ها اشاره میکنیم.

همانگونه که می دانید، رخنه‌ اعتیاد با اضطراب و استرس یاروهمدم میباشد. برای تخفیف این اضطراب ناشی از رخنه‌ مواد مخدر، می‌قدرت از اسطخودوس و گل‌گاوزبان به کار گرفت.
چنانچه شخص مبتلا اسهال و دل‌پیچه خواهد شد می‌اقتدار به وی ریشه‌ی مارشمالو بخشید.
اگر که شخص مبتلا تهوع و استفراغ گردد، نعناع و زنجبیل می توانند بسیار اثربخش باشند.
بعضی از طریق‌های گیاهی برای رخنه‌ سیگار کاربرد دارااست.

چه غذاهایی برای سوراخ اعتیاد مطلوب میباشد؟
این که در طی شکاف اعتیاد چه غذاهایی بایستی بخوریم، می تواند تأثیر بسزایی در پروسه سوراخ و برهه زمانی فرصت سم‌زدایی داشته باشد. تغذیه‌ی مطلوب می تواند علائم و عوارض شکاف اعتیاد را کم کند. بیشتر اشخاص حین سوراخ اعتیاد به به کارگیری از تکمیل کننده‌ها و ویتامین‌ها اعتنا می‌نمایند. ولی توجه داشته باشید که صرفا به کارگیری از ویتامین‌ها اساسی وجود ندارد، بلکه مصرف فیبر و صیفی جات هم درین مسیر نقش پررنگی دارااست. آنتی اکسیدانت‌های جانور در میوه و صیفیجات انتخاب کننده و اثرگذارند.

از بین ویتامین‌ها، ویتامین‌های دسته B امداد کننده و اصلی‌اند. همینطور مواد معدنی همانند منیزیم و سلنیوم هم در حین شکاف اعتیاد موردنیاز و ضروری می‌باشند. برای اینکه شخص مبتلا زخم نشود، عالی میباشد مصرف پروتئین وی در طی رخنه‌ مواد منظم و کافی باشد. براین اساس مصرف کافی گوشت ضروری میباشد.


عزم توانمند بیشترین تأثیر را در رخنه‌ اعتیاد دارااست.

سوراخ گونه های مواد مخدر
هرمورد از موادی که درپی معرفی می کنیم، شیوه مطلوب خویش را برای رخنه‌ دارا هستند. بعضی از آن ها طرز سوراخ شبیه و برخی دیگر طریق‌های رخنه‌ متفاوتی دارا هستند.

۱. شکاف شیشه
شیشه یک کدام از دوست داستنی‌ترین و خطرناک‌ترین مواد مخدر جان دار در بازار میباشد و در بین جوان ها از آوازه بالایی شامل است. شیشه معمولاً با یک توشه مصرف سبب ساز اعتیاد می‌گردد و سرخوشی ناشی از آن دیگر تکرار نخواهد شد. شیشه تعلق بسیار بالایی ساخت می‌نماید و رخنه‌ آن بسیار سخت میباشد. کارداران انتخاب کننده در سوراخ شیشه دربرگیرنده دوران فرصت مصرف، سن مصرف، معیار مصرف و بقیه موردها میباشد. این ماده را می‌قدرت بلعید، استنشاق کرد، دود کرد و تزریق نمود. یک کدام از حادترین عوارض شیشه این میباشد که سبب ساز ساخت‌و‌ساز وضعیت پارانوئیدی میگردد. همینطور توهم‌های شدید برای وی رقم می‌‌زند. از طریق‌هایی که برای شکاف شیشه استعمال میشود، سم‌زدایی میباشد. قابل ذکر میباشد که شیشه از مشقت بار‌ترین مواد برای شکاف می باشد و مستلزم دسته کارشناس برای شکاف میباشد.

۲. رخنه‌ هرویین
هروئین از مشتقات مورفین میباشد که به مراتب توانمند‌خیس می باشد و تعلق بیشتری در شخص ساخت می‌نماید. هروئین معمولا سوراخ بسیار رنج دارااست و در بیشتر کمپ‌های سوراخ اعتیاد از طریق متادون برای سوراخ هروئین به کار گیری می‌گردد. البته متادون خویش سبب ساز اعتیاد میگردد. طرز بهتری که برای رخنه‌ مورفین و هروئین به کار گیری میگردد، سم‌زدایی میباشد.

۳. رخنه‌ کراک و کوکائین
کراک از مواد پاداش میباشد و سبب فراتر رفتن کار مغز می‌گردد. این ماده مستقیماً بر دستگاه عصبی مرکزی تاثیر می گذارد و این یعنی فاجعه. این ماده مخدر بسیار مخرب میباشد و اثرات جبران‌ناپذیری بر روی مغز میگذارد. برای شکاف این ماده خلال معالجه رفتاری شناختی، سم‌زدایی آرام هم بایستی شکل گیرد.

مصرف کوکائین با تولید شم سرخوشی (ارتقاء خوی شدید) منجر می‌گردد مغز مقادیر بیشتری از مواد شیمیایی آزاد نماید. ولی، اثرات کوکائین بر بقیه بخش‌های تن می تواند بسیار بدون شوخی یا این که حتی مرگ آور باشد.

۴. رخنه‌ ماری جوانا
ماریجوانا تعلق جسمی بسیار نادر البته تعلق دیوانه بالایی داراست و به همین خیال هم سوراخ آن معمولی وجود ندارد. ماری جوانا به آسانی بر خاطر‌ی بلندمدت و کوتاه‌برهه زمانی شخص تاثیر میگذارد و این برای جوان ها و نوجوان ها تاثیر بسیار مخربی میباشد. برای رخنه‌ ماری جوانا یا این که گل دارویی نیست و در واقع برای رخنه‌ گل، شخص بیشتر به مشورت کردن روانپزشکی و امداد روانشناختی دارااست. همینطور معالجه رفتاری شناختی میتواند بسیار امداد کننده و پشتیبانی گر باشد.

۵. رخنه‌ حشیش
حشیش یا این که کانابیس از سایر مواد جایزه اعتیادآور میباشد. از مهم ترین گام‌هایی که شخص برای سوراخ حشیش بایستی بردارد، داشتن شایستگی خیالی میباشد. در صورتی مصرف‌کننده حقیقتاً بخواهد حشیش را شکاف نماید و عزم‌ی توانمند برای این عمل داشته باشید، پزشک معالج روانپزشک میتواند به وی امداد متعددی نماید. سوراخ این ماده به مشقت مواد دیگر وجود ندارد و فقط مستلزم یک عزم‌ی قدرتمند و همینطور پایداری در منزه ماندن میباشد.

۶. شکاف متادون
متادون دارویی میباشد که برای رخنه‌ مواد مخدری همانند هروئین، مورفین و تریاک به کار گیری می‌گردد. متأسفانه بعضا تصور می‌نمایند که متادون اعتیادآور وجود ندارد، البته این‌سیرتکامل میباشد و متادون میتواند مانند مواد مخدر دیکر برای شخص اعتیاد ساخت‌و‌ساز نماید. خوب میباشد سوراخ اعتیاد به متادون با سم زدایی و معالجه شناختی رفتاری صورت پذیرد. چون علائم دیوانه نیاز به متادون پس از شکاف با شخص باقی می ماند.

۷. سوراخ ترامادول
ترامادول یک مسکن ضد درد میباشد. ضمن تاثیر التیام دردی که داراست، نوعی نشاط و سرخوشی هم در مصرف کننده ساخت و ساز می‌نماید که سبب ساز مصرف بیشتراز اندازه و گاهی اعتیاد به آن می گردد. ترامادول را می‌قدرت در برهه زمانی مجال یه خرده شکاف کرد. برای رخنه‌ این دارو در بالا می بایست دلایل کشش به‌این مخدر را در شخص پیدا کرد و سعی بر برطرف کردن آن داشت. برای سوراخ این دارو قطعا بایستی جاری درمانی شکل گیرد.

۸. شکاف تریاک و شیره تریاک
تریاک و شیره یکی رایج‌ترین مواد مخدر در کشور‌ایران میباشد. تریاک از گیاه خشخاش گرفته می‌گردد. شیره تریاک هم از ادغام سوخته تریاک و تریاک و جوشاندن و صاف کردن آن به‌دست می آید. یک کدام از رایج‌ترین نحوه‌ها برای رخنه‌ تریاک و رخنه‌ شیرده تریاک شیوه سم زدایی میباشد. سم زدایی تریاک نسبتاً ۱۴ روز ارتفاع می کشد. پس از سم زدایی مشورت کردن با روانپزشک، احتمال شکاف توفیق آمیز را بیشتر می‌نماید. همینطور از طریق‌های رخنه‌ تدریجی، رخنه‌ با یاری دارو و طرز‌های سنتی هم برای شکاف این ماده مخدر به کار گیری می گردد.

بخش اعظمی از اشخاص در نحوه سوراخ اعتیاد در خانه برای سوراخ تریاک و شیره به کار گیری می‌نمایند. عالی میباشد بدانید که مراحل شکاف مواد می بایست تحت حیث پزشکان و روانپزشکان کارشناس صورت پذیرد و سوراخ اعتیاد در خانه قادر است خطرناک باشد و حتی گاهی سبب به مرگ شخص گردد.


داشتن تامین دیوانه یکی مهمترین عامل ها در سوراخ اعتیاد پیروز میباشد.
راهنمای شکاف اعتیاد مواد مخدر
اعتیاد به گونه های مواد مخدر سنتی یا این که صنعتی و نصفه صنعتی میتواند اثرات مخربی روی سالم شخصی، معاش فردی و کاری و علم آموزی شخص داشته باشد. ولی اعتیاد فقط بر شخص معتاد تأثیر نمی‌گذارد و در واقع بلای جان خانواده و جامعه هم است. یعنی اعتیاد چیزی فردی وجود ندارد. اعتیاد یک شخص مستقیماً روی معاش همسر و فرزندان و خانواده مرتبه یک شخص تأثیر میگذارد. یکی عوارض اعتیاد جدایی میباشد و این به معنای از هم پاشیدن نهاد خانواده میباشد.

خواسته اینکه شکاف اعتیاد خیر فقط معاش شما‌را خوب می‌نماید، بلکه جامعه تندرست‌تری هم تولید می‌نماید. یکی قدم‌های اساسی در شکاف اعتیاد پیروز گزینش نحوه صحیح برای رخنه‌ اعتیاد میباشد. امروزه کلینیک‌های شکاف متعددی وجود دارااست که از طریق‌های مختلفی برای رخنه‌ استعمال می‌نمایند. گروه پزشکی و روانپزشک تأثیر متعددی در ترازو توفیق سوراخ داراست. از این رو در تعیین روانپزشک برای شکاف اعتیاد اعتنا متعددی داشته باشید.

در‌این قابلیت را برای شما مهیا کرده‌ایم که به راحتی بتوانید شایسته ترین پزشکان و روانپزشکان با تخصص رخنه‌ اعتیاد را پیدا نمائید. همینطور این قابلیت و امکان برای شما آماده گردیده‌است که با کمترین دردسر به طور اینترنتی دفعه بگیرید. حتی‌در پروسه رخنه‌ و پس از شکاف هم میتوانید با به کارگیری از سرویس ها مشورت کردن آنلاین و مشورت تلفنی هم به راحتی به پزشکتان دسترسی داشته باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 514
  • بازدید کلی : 514
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی